FOTOLAR

24 Aralık 2014 Çarşamba

Terbiyeli Yulaflı Kabak Çorbası (Diette detoks)

Benim için aylardan "DİET". 
1 ay önce başlamış olduğum dietimde 3.300gr kilo verimi ile emin adımlarla hedef -15kg'ya doğru ilerliyorum. Hernekedar dietim hem emzirme koşullarıma hemde iştah durumuma göre ayarlanmış olsada bir iki kez şeytana uydum. Bu kaçamaklar arada olacaktır ama önemli olan azimli bir şekilde ipin ucunu bırakmamakta. Emzirmem göz önünde bulundurularak hazırlanan dietimi her hafta kontrol ettiriyorum. Kilo vermiş olmanın dayanılmaz hafifliği ile çok mutlu ve motive ayrılıyorum klinikten. :)

Geçen hafta birazcık kaçamak olduğundan ölçümüm hemen farketti. Az da olsa birazcık almışım. Dr'um kilo verimimi hızlandırmak ve yaptığım kaçamakların sonuçlarına engel olmak için en başta tabii ki beni UYARDI sonra ise sadece üç gün yapmamı istediği aşağıda kendi fotoğrafladığım görsellerini göreceğiniz "Terbiyeli Yulaflı Kabak Çorba"sının tarifini 1 öğünümde tüketmek üzere verdi. Hem detoks kıvamında, hem de doyurucu. 

Bu çorbayı evinizdekillerle de paylaşabilir, sağlıklı olarak öğününüzü alabilirsiniz. 
Bu tarif "Mutlu Diyet" kliniğinden mutlu bir doktor tarafından verilmiştir. :)

Afiyet olsun

Buyrun çorba tarifine :
3 orta boy kabak
2 lt su
1 yumurta
4 kaşık light yoğurt (ben normal yoğurt kullandım)
8 kaşık yulaf ezmesi
biraz tuz, karabiber, pul biber

Hazırlanışı:
Kabakları iri iri doğrayıp, tuz karabiber ile birlikte suda haşlayın. 
Ayrı bir kasede yoğurt, yulaf ve yumurtayı çırpın. Kaynayan kabaklı sudan bir kepçe alıp, çırptığınız karışımın içine yavaş yavaş ekledikten sonra elde ettiğiniz terbiyeyi çorbanın içine yavaş adımlarla karıştırarak ilave edin10 dk. kaynattıktan sonra bir tutam kıyılmış dereotu ve kuru naneyide blenderdan geçirdikten sonra biraz daha kaynatın ve sonra ateşten alıp tercihen limonla ikram edebilirsiniz. 
:)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler. Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle. :)
Didem Basmacı