FOTOLAR

24 Eylül 2014 Çarşamba

Hoş geldin Zürafa Sophie

Sizi bu yazımda Demir'in çok işlevli arkadaşı "zürafa Sophie" ile tanıştırmak istiyorum. 

Demir 5. ayını bitirmek üzere. Zamanın ne çabuk geçtiğinin kanıtıdır bana minnak oğlum. Sanki daha dün hastaneden çıkmış gibiyiz. 
5 aylık olma yolunda olsada Demir, neredeyse 2 aylıkkenden beri anormal bir salya akıtıyor ve parmakları sürekli ağzında, müdahele etmesem elini boğazına kadar sokacak. Sadece elleri olsa iyi engel olmasak eline ne geçse ağzında. Diğer 2 oğlanda hiç bu kadar olduğunu hatırlamıyoruz. Ne önlük dayanıyor, nede üst baş. 

Hani 2.den sonra 5 yıl geçti ya unuttuk mu acaba diyoruz ve erken diş çıkaracak sanki deyip duruyoruz ama 5 ay bitiyor ve hala tık yok bizim minnoşun dişlerinde. 

Bunları gözlemlerken tabii ki Demir elinde oyuncak olsun, örtü olsun ne bulursa kemirmeye çalıştığından elindeki oyuncakların kalitesini, ham maddesini ister istemez sorguluyoruz. Malum etrafda çığ gibi büyüyen Çin malı kalitesiz oyuncaklardan dolayı bir tedirginlik var. Örneğin geçen gün Sapancaya gittiğimizde annemlerin evde oyuncak bir çıngırak bulduk. Herhalde Bora ya da Doruk zamanında alınmış ve orada kalmış. Öyle de dikkat çekici ki. Nitekim iyice incelendiğinde bunun Çin malı bir oyuncak olduğu kalitesinden gayet iyi anlaşılıyor. Demir ise onu gördüğü an sustu. Her ne kadar eline vermeyip kendi elimizde çıkardığımız seslerle onu oyalamaya çalışsakda gözden kaçınca abileri eline tutuşturmuşlar. 

Bu tip olaylardan dolayı oynaması ve bir nevi dişlerini kaşıması için eline verilecek oyuncağın çocuklara uygun yapıda bir malzemeden yapılmış olmasının önemini daha da bir kavramış durumdayız. Hele ki eşim bu konularda acayip hassas.

Zürafa Sophie ile instagramda bir paylaşımda karşılaştım. Altındaki yazıyı okuyunca dikkatimi çekti, araştırdım ve şans eseri bugün Demir'le işlerimizi halletmek için dışarı çıktığımızda Joker mağazasında karşılaştık kendisi ile. Sevgili Sophie ürün özellikleri gereği olsa gerek birazcık pahalı (küçük olanı 39,5 TL., büyük olanı yanında peluş oyuncak hediyeli olarak 100TL civarında) ama bence diğer muadillerine göre kesinlikle değer. Hele konu olan bebeğimiz ise. Birçok çeşidi var ama ben küçük olanını aldım şimdilik. Önce bir deneyip görelim istedim. Nitekim yolda yürürken Demir mıkırdanmaya başlayınca hemencecik orada tutuşturuverdim eline. Evde olsam bir sudan geçirirdim ama çok pimpirikli değilim şöyle bir silip veriverdim. O kadar güzel oyalandı ki beni de rahat ettirdi açıkcası. 

İçim rahat. En azından biliyorum ki bu kategoride alınabilecek en doğru diş kaşıma oyuncağı. Sophie Türkiye sayfasından detaylı inceleyebilirsiniz ama burada kısaca şöyle bahsedeyim : 

Sophie,
%100 doğal kauçuk ve gıda boyasından yapılmıştır.
Ftalat ve Vinil içermez
Üzerindeki boyalar gıda boyası olduğundan bebeğiniz dişledikçe zamanla çıkabiliyormuş. Korkulacak birşey yok. 

Ayrıca almış olduğu ödüllerde mevcut.

İşte böyle. Biz kullanmaya başladık, sizinle de paylaştık. Artık gerisi size kalmış :)
Üstelik adınıda çok beğendim ben: Sophieeeeeee :)

Sevgiyle kalın. 


Vee tabii birkaç fotoğraf..







Bizde olmayan diğer büyük modeli 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler. Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle. :)
Didem Basmacı